Geoblog.pl    nazar    Podróże    Kolumbia 2009    rozpoznanie przeciwnika :)

rozpoznanie przeciwnika :)

Kolumbia
Kolumbia, Bogotá

Wstajemy wczesnie, chce szybko kupic bilety na jutro do San Gil zeby miec jeszcze dzisiaj czas na zwiedzanie miasta. Nameczylismy sie troche zeby znalezc busa ( colectivo ) na dworzec autobusowy i w koncu zrezygnowani wzielismy takse :P

Na dworcu okazalo sie ze Ela nie moze wyciagac pieniedzy z bankomatu bo czegos tam w banku nie ustawila.... na szczescie mamy telefon, szybka akcja i sprawa zalatwiona... z glodu wiec nie umrzemy. Kupilismy bilet i tym razem wsiedlismy do colectivo - jedziemy na Plaza de Bolivar.

Jak narazie Bogota niczym nie zaskakuje, ludzie mili, jedzenie calkem calkiem ( jadlem dopiero sniadanie :P, jest dosc cieplo jakies 16 stopni, za chwile pewnie ruszymy na dalsze zwiedzanie i zarelko :)

Kilka fotek ponizej. Trzymajcie kciuki, piszcie maile i do uslyszenia

AO
AO - 2009-01-06 12:08
hehe ;) colectivo ! jakies 16 st ? phi , my tu w San Polonia mamy -16 st i zapowiada sie jeszcze zimniej !!! to dopiero wyczyn - przetrwać ;) a tak na poważnie to ślicznie tam jest, te uliczki i wieelkie ;) zielone góry w oddali... no powiem Ci Jose Antonio Maria ..ze jak w telenoweli ! Buziol :*

Szynszyla
Szynszyla - 2009-01-06 13:55
Cieszę się,że dotarliście na miejsce cali i zdrowi - czekamy na wieści jak najczęściej no i powodzenia kochani!