Geoblog.pl    nazar    Podróże    Trójca w Meksyku 2013    China Town - Little Itally

China Town - Little Itally

Stany Zjednoczone Ameryki
Stany Zjednoczone Ameryki, New York

Jest dobrze !!!

Hania przespala cala noc w godzinna przerwa miedzy 3 i 4 , wiec wszystko wskazuje na to ze powoli wychodzimy na prosta jesli chodzi o zmiane czasu.

Juz bardziej niz wczraj wypoczeci wsiadamy do metra i lecimy w kierunku Little Itally , wloskiej dzielnicy na Manhattanie. Klimatyczne knajpki, bary restauracje, halas mniejszy niz wczoraj ale i tak ludzi masa. Wloska dzielnica kurczy sie jednak przez wciskajaca sie w nia mase China Town, z licznymi bazarami straganami z rybami, homarami, kalmarami slimakami , i generalnie calymi Chinami

Faktycznie mozna sie poczuc jak by sie bylo na innym kontynencie. SPacerujemy wiec spokojnie , chcac uciec od zgielku , wchodzimy do Columbus Park. Nic z tego...tutaj wiele ciszej nie jest. "Mieszkancy" parku to glownie starsi Chinczycy grajacy przy stolikach w warcaby i madzonga.

Na lunch poszlismy do polecanej restauracji i faktycznie nie zawiedlismy sie, tanio i smacznie i chinsko , o to chodzilo :) pyszna zupa Ela krewetki , ja jakas ryba, Hania przespala impreze :) i zadowoleni wychodzimy nie wydajac przy tym fortuny.

Wystarczy, Trzeba ograniczac Hani atrakcje szczegolnie na poczatku, choc jestesmy w szoku jak dobrze sobie radzi, caly czas usmiechnieta, zaczepia wszystkich. Ulubione miejsce - metro. Tutaj do ludzi jest najblizej wiec caly czas w centrum :)

Wracamy wiec do domku zadowoleni, najedzeni, jutro prawdopodobnie central park , tymczasem CHILLOUT !!!

Ella
Ella - 2013-06-21 09:33
Bo Hania jest nie do zajechania:) Tyle nowych slajdów... buziaki dla Was!

Gały
Gały - 2013-06-21 10:38
Ciekawe czy u Was też taka lampa jak w KRK, dzisiaj 30 selsjuś. Kiedy tranzyt na południe ? Czekamy na foto !

Babcia Małgosia
Babcia Małgosia - 2013-06-21 23:40
Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy ślubu.Całuje.Przytulam Haneczkę.

Babcia Ewa
Babcia Ewa - 2013-06-21 23:56
Czesc !to jeszcze raz wszystkiego dobrego z okazji rocznicy slubu .Dopiero 4 dni bez Haninki a mnie juz sie bardzo teskni za Nia .Uwazajcie na siebie i na dziecko .U nas straszne upaly ,dzisiaj w sloncu prawie 40 stopni .O 16-tej przyjechala dzisiaj Hania z Warszawy .Wieczorem bylysmy pod Wawelem ,z okazji wiankow grala orkiestra arie operowe .Teraz Hania juz padla i spi .Pozdrawiamy ,buziaki ,pa,pa

Zibciu
Zibciu - 2013-06-25 11:00
heh za staruszkiem na piwku:P